Лишенная прав, без страховки и с «веером» штрафов амурчанка устроила ДТП

22-летняя девушка за два месяца больше 10 раз нарушила ПДД на 33 тысячи рублей

22 сентября 2018 года в одном из районов областного центра произошло дорожно-транспортное происшествие. Прибывшие на место сотрудники ДПС МО МВД России «Благовещенский» установили, что водитель — женщина, 1996 года рождения, управляла автомобилем, будучи лишеной права управления. Помимо этого у нее отсутствует полис ОСАГО.

В отношении нарушительницы составлены протоколы об административных правонарушениях по ч. 2 ст. 12.7 КоАП РФ «Управление транспортным средством лицом, лишенным права управления», ч. 2 ст.12.37 КоАП РФ «Неисполнение владельцем транспортного средства установленной ФЗ обязанности, по страхованию своей гражданской ответственности, а равно управление транспортным средством, если такое обязательное страхование заведомо отсутствует», ст. 19.3 КоАП РФ «Неповиновения законному распоряжению сотрудника полиции».

Амурчанка в течение двух месяцев неоднократно нарушала ПДД. 7 раз гражданку привлекали к административной ответственности за управление транспортным средством с тонированными стеклами. Данное административное правонарушение влечет за собой наложение штрафа в размере 500 рублей, требование об уплате которых женщина не исполнила. Помимо этого полицейскими составлены 6 материалов об административных правонарушениях по ст. 19.3 КоАП РФ «Неповиновение законному распоряжению сотрудника полиции».

Все административные материалы направлены в суд. По нескольким из них вынесено решение о наложении штрафов на общую сумму 33000 рублей. Ряд материалов находится на рассмотрении.

 
  • A1 5624DD : FRUINLAAN EINDHOVEN Obj: Rit: 101744Ответить

    04.10.2018 at 01:50

    There are some interesting points in time in this article however I don’t know if I see all of them heart to heart. There’s some validity but I will take maintain opinion till I look into it further. Good article , thanks and we would like more! Added to FeedBurner as nicely

     
  • Pune to mahabaleshwar Car hireОтветить

    04.10.2018 at 23:48

    I’d need to test with you here. Which is not one thing I normally do! I get pleasure from studying a put up that may make people think. Additionally, thanks for permitting me to remark!

     
  • phallosan forte discount codeОтветить

    05.10.2018 at 20:03

    This is the suitable blog for anybody who wants to search out out about this topic. You realize so much its virtually hard to argue with you (not that I truly would need…HaHa). You undoubtedly put a brand new spin on a subject thats been written about for years. Nice stuff, simply great!

     
  • Pune to mumbai airport InnovaОтветить

    06.10.2018 at 00:42

    Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So good to seek out any individual with some authentic ideas on this subject. realy thank you for starting this up. this web site is one thing that’s wanted on the web, somebody with a little originality. helpful job for bringing something new to the web!

     
  • best paint sprayerОтветить

    06.10.2018 at 05:06

    You made some decent points there. I regarded on the internet for the difficulty and found most individuals will associate with along with your website.

     
  • fortnite vbucks generatorОтветить

    07.10.2018 at 21:44

    Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So good to seek out any individual with some authentic ideas on this subject. realy thank you for starting this up. this web site is one thing that’s wanted on the web, somebody with a little originality. helpful job for bringing something new to the web!

     
  • free v bucksОтветить

    08.10.2018 at 13:01

    I know top Blog professionals would really like your blog. You have a good head on your shoulders. You always know just what to say. I truly appreciate this page. Neat post.

     
  • fortnite hacksОтветить

    11.10.2018 at 04:15

    This is the suitable blog for anybody who wants to search out out about this topic. You realize so much its virtually hard to argue with you (not that I truly would need…HaHa). You undoubtedly put a brand new spin on a subject thats been written about for years. Nice stuff, simply great!

     
  • free steam codesОтветить

    11.10.2018 at 08:04

    I was suggested this website by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You’re amazing! Thanks!

     
  • https://www.reddit.com/r/gamehackcheatsfree/Ответить

    14.10.2018 at 21:08

    Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find any individual with some authentic ideas on this subject. realy thank you for beginning this up. this website is something that is wanted on the internet, someone with a little originality. useful job for bringing one thing new to the internet!

     
  • best all in one printer for home useОтветить

    14.10.2018 at 22:56

    There are some attention-grabbing cut-off dates in this article however I don’t know if I see all of them heart to heart. There may be some validity however I will take maintain opinion until I look into it further. Good article , thanks and we would like extra! Added to FeedBurner as well

     
  • best hp all in one printerОтветить

    14.10.2018 at 23:19

    I’d need to test with you here. Which is not one thing I normally do! I get pleasure from studying a put up that may make people think. Additionally, thanks for permitting me to remark!

     
  • jasa subscribe youtubeОтветить

    15.10.2018 at 03:05

    You made some decent points there. I regarded on the internet for the difficulty and found most individuals will associate with along with your website.

     
  • youtubeОтветить

    15.10.2018 at 09:09

    I’d need to test with you here. Which is not one thing I normally do! I get pleasure from studying a put up that may make people think. Additionally, thanks for permitting me to remark!

     
  • top pc games right nowОтветить

    15.10.2018 at 22:24

    This is the suitable blog for anybody who wants to search out out about this topic. You realize so much its virtually hard to argue with you (not that I truly would need…HaHa). You undoubtedly put a brand new spin on a subject thats been written about for years. Nice stuff, simply great!

     
  • best gaming headset pcОтветить

    15.10.2018 at 22:38

    Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So good to seek out any individual with some authentic ideas on this subject. realy thank you for starting this up. this web site is one thing that’s wanted on the web, somebody with a little originality. helpful job for bringing something new to the web!

     
  • https://www.reddit.com/r/robuxfreegenerator/comments/9omi4y/free_robux_roblox_hack_robux_generator_2018_no/Ответить

    17.10.2018 at 06:12

    I know top Blog professionals would really like your blog. You have a good head on your shoulders. You always know just what to say. I truly appreciate this page. Neat post.

     
  • https://www.xoxolondon.co/kohls-promo-codes-vouchers-coupons-and-deals.htmlОтветить

    17.10.2018 at 21:53

    There are some attention-grabbing cut-off dates in this article however I don’t know if I see all of them heart to heart. There may be some validity however I will take maintain opinion until I look into it further. Good article , thanks and we would like extra! Added to FeedBurner as well

     
  • seo company malaysiaОтветить